Aventura este abia la început iar competiția se încinge. 2 echipe de exploratori au pornit să exploreze cele 6 destinații finaliste. Ei vor afla poveștile nespuse ale locului, vor căuta comorile din casele localnicilor, vor face harta gastronomică a locației și vor scoate la iveală istorii nebănuite. Vlad și Georgiana, aka Romanian Thrills, și Vlad și Andreea, aka Valize Vesele, promit să găsească ineditul și savoarea specifică celor 6 regiuni/orașe care se luptă pentru titlul de Destinația anului 2021 în România. Cei 4 vor descoperi tot ce au unic și de neegalat Banatul Montan, Brăila, Delta Dunării, Iașiul, Țara Maramureșului și Oradea. „Noi suntem Vlad și Georgiana, iar împreună formăm Romanian Thrills, o echipă de ghizi ce își doresc să încurajeze turismul premium din România autentică. Vrem să promovăm locurile mai puțin cunoscute de la noi în special turiștilor străini, însă sperăm să îi inspirăm și pe cei din țară prin călătoriile noastre. Prin proiectul Destinația Anului vom explora cele 6 destinatii nominalizate in finala și vom încerca să găsim localnici cu povești care inspiră, obiective deosebite și activități ce ne pot pune țara pe lista internațională a turismului”, spun cei 2 exploratori care deja au găsit locuri minunate în Brăila si in Delta Dunarii, primele destinatii vizitate.
În paralel cu Romanian Thrills, cei doi vloggeri de la Valize Vesele caută, la rândul lor, să le arate românilor tot ce este mai atractiv în destinațiile vizitate din propria perspectivă. „Proiectul Destinația anului a fost pentru noi încă de la început o oportunitate de a redescoperi frumusețile României. Rolul nostru este de a vizita cele 6 destinații care au ajuns în finala competiției și de a trăi experiențe cât mai autentice, dar și acela de a descoperi oameni de-ai locului cu povești frumoase. Ne punem în pielea unui turist și explorăm cam tot ce are destinația de oferit.”
În urmatoarele săptămâni, cele doua perechi de exploratori însoțiți de echipe de filmare vor trece și prin Iași, Țara Maramureșului, Oradea și Banatul de Munte pentru a surprinde esențialul despre fiecare destinație. Iar gazdele lor, locuitorii din aceste locuri, se întrec în pasiune și dăruire pentru a demonstra de ce merită orașul sau zona lor să devină. Destinația Anului 2021 în România.
Descoperirile exploratorilor și eforturile gazdelor vor putea fi vizionate la Prima TV, într-o serie de 7 emisiuni dedicate acestui proiect, ce vor fi difuzate începând cu 17 iulie.
Este și data la care se dă START VOT într-o nouă etapă, cea în care cele 6 destinații din România vor intra în competiție pentru Marea Finală. În aceasta etapa a proiectului, internauții vor putea vota pe platforma www.destinatiaanului.ro destinația favorită.
Ambitițiosul proiect de promovare a turismului românesc, realizat de Prima TV și platforma www.destinatiaanului.ro, a avut peste 16 mii de nominalizări în prima etapă.
În top 10 destinații nominalizate, foarte aproape de a prinde un loc între finaliste, au fost și Țara Vrancei, Țara Făgărașului, Ținutul conacelor Covasna sau Alba Iulia.
Mai multe detalii despre campanie pot fi accesate pe https://www.destinatiaanului.ro/
Proiect răcorit de Ursus Cooler și susținut de Cotnari, Boromir Banca Transilvania și www.EpicVisits.com
În parteneriat cu ANAT, Re-Patriot, FAPT, FNGTR, The Hospitality Institute, Profit.ro, Adevarul.ro, News.ro, Urban.ro, ProGuide, Intersting Times și importanti bloggeri de turism din Romania.
Fie ca cei mai buni să câștige! În final, câștigător va fi turismul românesc.