diţiile speciale de Paşte de la Prima TV, care au adus pe micul ecran emisiuni speciale, filme şi ştiri, au plasat postul generalist din portofoliul Clever Media, în topul audienţelor.
Duminică, 2 mai, Prima TV a înregistrat, în intervalul orar 19.00 – 23.00, audienţe foarte bune, care au adus televiziunii locul 4 în prime time. Audienţele au fost de 0,68 puncte de rating cu o cotă de piaţă de 2,9 procente, în rândul telespectatorilor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, din mediul urban.
De menţionat faptul că în intervalul 19:00 – 23:00, a scăzut vizionarea TV. Dacă în urmă cu o săptămână în faţa televizoarelor se aflau 32,57% din rândul celor cu vârsta de 18-49 de ani, în ziua de Paşti procentul celor care s-au uitat la televizor a fost de 24,01%.
Mai multe informatii aici.