În urmă cu 21 de ani, în România, se lansa „Cronica Cârcotaşilor”. Emisiunea avea să devină cea mai longevivă producţie de satiră şi divertisment de la noi. În 21 de ani cârcotaşii au adus pe micul ecran mii de gafe ale oamenilor de televiziune sau persoanelor publice, momente unice şi o echipă de nota 10, care a scris istorie în televiziunea din România.
Omul care stă în spatele brandului, Şerban Huidu, a povestit în exclusivitate pentru www.primatv.ro cum a început totul. „Am avut iniţial ideea emisiunii de radio, în 1997. La TV m-au chemat şi mi-au arătat nişte casete. A fost drum lung până am ajuns ca acolo. Dar am ajuns şi sunt mândru de asta. Şi da, mă aşteptam ca, dacă era făcut bine, formatul ăsta să scrie istorie”, îşi aminteşte prezentatorul Cronicii. Nostalgii şi amintiri de tot felul îşi fac loc şi în sufletul lui Codruţ Kegheş, cunoscut ca şi Dezbracatu. „Am făcut un schimb, eu am dat tot ce putut şi la schimb am primit un mod de viaţă cu care mă împac şi sunt liniştit.”
Mai este, însă, România un furnizor bun de subiecte de cârcotit? “Un ochi îmi plânge şi unul îmi rade. Îmi plânge că România îmi oferă subiecte zi de zi şi celălalt îmi râde că pot face emisiunea asta. Când ea se va opri ochiul care plânge va râde şi viceversa din motive total diferite. Bănuiţi voi care”, mărturiseşte Şerban Huidu. “O zi în care nu am râs, indiferent de cum merge treaba, e o zi pierdută. Suntem prieteni şi colegi şi aproape tot ce ştiu legat de televiziune, de la ei am învăţat”, spune Ioana Petric, co-prezentatoarea Cronicii, despre munca în echipă, alături de Huidu şi Dezbrăcatu. Devenit între timp un brand înregistrat la OSIM, Dezbrăcatu are durerile lui. “Îmi lipsesc evenimentele mondene. Mă simt minunat socializând cu lumea permanent, oriunde mă aflu sunt salutat de la dl Desfundatu’ , Descleiatu’…important e că trec pe lângă oameni şi îi văd că zâmbesc!”
Mai multe informatii aici.