TELEVIZIUNI DE NIȘĂ: LOOK MEDICA ȘI AGRO TV

Compania clujeană condusă de omul de afaceri Adrian Tomșa rămâne fidelă propriilor principii și continuă să inoveze pe piața de media din România.
În portofoliul companiei Clever Media Network se găsesc cinci televiziuni, iar patru dintre acestea au o adresabilitate foarte bine țintită.

Dacă LOOK PLUS va căuta să ofere conținut pentru o categorie largă de public, celelalte patru stații țintesc un public specific, oferind programe TV pe măsura așteptărilor acestora:
competiții sportive pe LOOK SPORT,
știri din business pe PROFIT.RO,
despre sănătate pe LOOK MEDICA și
informații la zi de la specialiști din agricultură pe AGRO TV.

LOOK MEDICA este un proiect media unic în România, un veritabil ghid de sănătate TV, care acoperă cu profesionalism si obiectivitate nevoia acuta de informație medicală, oferind răspunsuri avizate la problemele de sănătate și soluții personalizate de prevenție.

Pentru început, noul proiect LOOK MEDICA va fi găzduit pe un interval de cinci ore (07:00 – 12:00) pe frecvența televiziunii LOOK PLUS, urmând să difuzeze o serie atractivă de producții destinate unui public sătul să fie victimele „fake news-urilor” din online.

Luciana Indre, coordonatorul acestui proiect, a strâns o echipă de profesioniști, cu background autentic în jurnalism, pentru a vă propune un nou concept de conținut video/tv: cinci ore de emisie pe zi dedicate domeniului medical și ramurilor acestuia.
Realizatorii emisiunilor ce vor fi programate la LOOK MEDICA vor căuta răspunsuri la întrebări ce vizează afecțiunile medicale, mijloacele de diagnostic, tratament și profilaxie.

Cinci ore de program cu știri și transmisii live de la congrese, târguri și expoziții din domeniul medical.
Nu vor lipsi nici producțiile externe ce tratează subiecte diferite: nutriție, sănătate, lifestyle sau beauty, emisiuni realizate de profesioniști din domeniu (Patricia Rusu – nutriționist și specialist în biomedicină, Psihologul Raluca Anton sau Alexandra Pintea, Instructor Aerobic-Fitness certificat de Fitness Scandinavia).

Informații la zi de la specialiști din agricultură și tot ce înseamnă frumusețea, tradițiile și obiceiurile satului românesc vor fi reliefate în producțiile canalului AGRO TV, prima și singura televiziune din România care se adresează direct fermierilor, agricultorilor și tuturor celor care sunt pasionați de agricultură, un post cu acoperire națională, prezent și în mediul online pe www.agro-tv.ro.

AGRO TV, locul unde poți afla care sunt cele mai noi tehnologii din domeniu, reportaje despre agricultura ecologică și tradițională, modele de succes pentru fermieri, emisiuni informative și dezbateri pe teme de actualitate.
AGRO TV își propune să devină un punct de reper pentru fermierii mari și mici, un canal de informare eficient și profesionist, care să contribuie la modernizarea acestui sector, care s-a dovedit atât de puternic în ultimii ani: agricultura.

De asemenea, AGRO TV va continua să promoveze o serie de campanii prin care să sprijine fermierii români, să încurajeze consumul de produse românești și să informeze publicul despre cele mai noi tehnologii lansate la târgurile de profil din România și străinătate.

Toată această strategie de dezvoltare face parte dintr-un amplu proces de rebranding și optimizare a operațiunilor grupului în zona de media și are drept principal scop consolidarea tuturor produselor TV sub o formă comună, ușor de identificat.

Clever Media Network operează în prezent cinci stații de televiziune (LOOK SPORT, LOOK PLUS, LOOK MEDICA, AGRO TV, PROFIT.RO) și deține drepturile de difuzare pentru cele mai importante competiții fotbalistice de pe continent (UEFA Champions League și UEFA Europa League), dar și pentru Liga I, Liga II, Cupa României și partidele derby din puternicele campionate ale Turciei și Portugaliei.