Clever Media Network propune, din această toamnă, operatorilor de cablu un pachet în care sunt incluse cinci proiecte TV: LOOK SPORT, LOOK PLUS, LOOK MEDICA, AGRO TV și PROFIT.RO

După o vară intensă și după un efort colectiv susținut, Clever Media Network este pregătită să devină o alternativă solidă la oferta TV din România.

Dacă la începutul verii, firma clujeană condusă de omul de afaceri Adrian Tomșa avea în portofoliul său un număr de trei televiziuni (Look TV, Look Plus și Agro TV), din această toamnă, Clever Media Network propune operatorilor de cablu un pachet în care sunt incluse cinci proiecte TV (LOOK SPORT, LOOK PLUS, LOOK MEDICA, AGRO TV și PROFIT.RO), toate adaptate așteptărilor unor categorii de public bine țintite.

Astfel, după achiziționarea portalului de știri și editoriale din zona de business, Profit.ro, managementul grupului a solicitat Consiliului Național al Audiovizualului o licență audiovizuală pentru dezvoltarea unei televiziuni cu conținut preponderent de business, ca parte a unui proiect media integrat, online și TV.

Adrian Tomșa, acționarul majoritar Clever Media Network, în fața membrilor CNA:
„În momentul de față în România sunt aproximativ 500.000 de IMM-uri active care creează un univers de aproximativ 4-5 milioane de posibili consumatori pentru un astfel de conținut. Pe de altă parte, în ultimii doi ani considerăm că s-au dezvoltat destul de mult emisiunile cu tentă economică atât pe televiziunile de știri (Digi24, B1 TV, Antena 3, România TV), precum și conținutul în zona online. Acest lucru ne dă încredere că un astfel de conținut e cerut în piață.
În ceea ce privește echipa, am încercat să aducem cu noi în proiect oameni valoroși, precum domnul Vasile Iuga, care este și unul dintre partenerii proiectului. Orlando Nicoară o să ne ajute pe zona de marketing și promovare a proiectului, iar domnul Sorin Lăpușan, cu expertiza dânsului de a ține în mână proiectul din punct de vedere executiv.”

Noua televiziune de business, PROFIT.RO, a primit aviz favorabil în urma votului CNA, obținând autorizarea studioului la sfârșitul lunii iulie și începând de curând emisia care este preluată în prezent de majoritatea operatorilor de cablu.

Din corpul redactorilor vor face parte nume importante din presa de business din România (Radu Soviani, Constantin Rudnițchi, Dana Macsim, Claudiu Vrînceanu, Constantin Opriș, Cătălin Chivu, Radu Dumitrache etc.).

A doua solicitare depusă în această vară la CNA de către managementul grupului a fost aceea de a primi aprobare pentru schimbarea denumirii postului Look TV în LOOK SPORT și avizarea noilor identități grafice pentru televiziunile din portofoliul Clever Media Network.

Consiliul a ținut cont de faptul că firma clujeană deține drepturile de difuzare pentru o serie impresionantă de competiții sportive: UEFA Champions League, UEFA Europa League, Liga 1, Liga 2 și Cupa României, precum și Süperlig (Turcia) sau Primeira Liga (Portugalia) și a avizat favorabil schimbarea denumirii postului din Look TV în LOOK SPORT, precum și noile identități grafice ale celorlalte stații (LOOK PLUS, LOOK MEDICA, AGRO TV și PROFIT.RO).
Adrian Tomșa, proprietarul posturilor, despre LOOK SPORT, în fața CNA:
„Într-o primă etapă vom schimba doar denumirea. Intenționăm, probabil în scurt timp, să venim cu solicitarea unor noi licențe strict pe sport pe care le încercăm să le adăugăm la portofoliul nostru. Există mult conținut de sport pentru care avem drepturi.”

LOOK PLUS, pe lângă modificarea de siglă și înscrierea în linia de comunicare unitară a tuturor produselor TV operate de Clever Media Network, a finalizat de curând noi acorduri de colaborare cu câteva nume cunoscute ale industriei de entertainment din România, în scopul creării unor noi programe TV.
Astfel, telespectatorii televiziunii LOOK PLUS îl vor putea urmări la lucru pe Johannes, cel mai creativ iluzionist român, fosta vedetă PRO TV urmând să producă un show săptămânal din care nu vor lipsi elementele care l-au consacrat la „I.Real”.
O altă achiziție importantă a televiziunii LOOK PLUS este Andrei Duban, unul dintre cei mai îndrăgiți actori de comedie din România, cel ce va prelua destinele emisiunii „Confidenții”, un magazin duminical întins pe durata a două ore.
În grila de toamnă a LOOK PLUS își va face loc și un sitcom, Sorin Misirianțu, unul dintre puținii producători de gen din România, adunând o trupă de actori talentați pe care i-a distribuit în „Oportuniștii”, un serial de comedie de situație despre noi, despre români, o radiografie a cetățeanului de rând. Personajele principale au joburi ocazionale și încearcă să se descurce într-un oraș plin de tentații, precum Cluj-Napoca. Fiecare episod va avea un „special guest”, o vedetă autohtonă care-și va juca propriul rol în avalanșa de situații neprevăzute în care intră protagoniștii principali.
Toate acestea se adaugă producțiilor cunoscute ale televiziunii LOOK PLUS.
Așa că, din toamnă, fanii divertismentului folcloric vor fi din nou ghidați prin frumoasa lume a obiceiurilor și tradițiilor comunităților românești din Ardeal și de pretutindeni de către Sergiu Vaida și ajutoarele sale de la emisiunea „Vine Vaida pe la Voi”.
Vali Coman, gazda emisiunii „Big Boletus”, va continua să combine arta culinară cu drumețiile, muzica bună și ecologia.
„Tonik Show” promite să vină cu un plus de umor de calitate, Nicu Bendea, prezentatorul emisiunii lucrând la un format din care nu vor lipsi momentele de stand-up comedy și pamfletele atât de apreciate de publicul său.

În prezent, Clever Media Network pune la punct ultimele detalii pentru a se asigura ca emisia programelor televiziunilor LOOK TV și LOOK PLUS să fie făcută în dublu standard de calitate a imaginii (SD și HD).
Astfel, operatorii de cablu si satelit din România vor avea la dispoziție programele LOOK TV si LOOK PLUS atât in format Standard Definition, cât și in format High Definition.
Această schimbare vine în urma unor investiții semnificative și este rodul unui efort tehnic intens, o promisiune făcută de firma clujeană către publicul său din ce în ce mai numeros.

LOOK MEDICA este un proiect media unic în România, un veritabil ghid de sănătate TV, care acoperă cu profesionalism si obiectivitate nevoia acuta de informație medicală, oferind răspunsuri avizate la problemele de sănătate și soluții personalizate de prevenție.
Pentru început, noul proiect LOOK MEDICA va fi găzduit pe un interval de cinci ore (07:00 – 12:00) pe frecvența televiziunii LOOK PLUS, urmând să difuzeze o serie atractivă de producții destinate unui public sătul să fie victimele „fake news-urilor” din online.
Luciana Indre, coordonatorul acestui proiect, a stâns o echipă de profesioniști, cu background autentic în jurnalism, pentru a vă propune un nou concept de conținut video/tv: cinci ore de emisie pe zi dedicate domeniului medical și ramurilor acestuia.
Aceștia vor căuta răspunsuri la întrebări ce vizează afecțiunile medicale, mijloacele de diagnostic, tratament și profilaxie.
Cinci ore de program cu știri și transmisii live de la congrese, târguri și expoziții din domeniul medical. Nu vor lipsi nici producțiile externe ce tratează subiecte diferite: nutriție, sănătate, lifestyle sau beauty, emisiuni realizate de profesioniști din domeniu (Patricia Rusu – nutriționist și specialist în biomedicină, Psihologul Raluca Anton sau Alexandra Pintea, Instructor Aerobic-Fitness certificat de Fitness Scandinavia).

Informații la zi de la specialiști din agricultură și tot ce înseamnă frumusețea, tradițiile și obiceiurile satului românesc vor fi reliefate în producțiile canalului AGRO TV, prima și singura televiziune din România care se adresează direct fermierilor, agricultorilor și tuturor celor care sunt pasionați de agricultură, un post cu acoperire națională, prezent și online pe www.agro-tv.ro.
AGRO TV, locul unde poți afla care sunt cele mai noi tehnologii din domeniu, reportaje despre agricultura ecologică și tradițională, modele de succes pentru fermieri, emisiuni informative și dezbateri pe teme de actualitate.
AGRO TV își propune să devină un punct de reper pentru fermierii mari și mici, un canal de informare eficient și profesionist, care să contribuie la modernizarea acestui sector, care s-a dovedit atât de puternic în ultimii ani: agricultura.
De asemenea, AGRO TV va continua să promoveze o serie de campanii prin care să sprijine fermierii români, să încurajeze consumul de produse românești și să informeze publicul despre cele mai noi tehnologii lansate la târgurile de profil din România și străinătate.

Toată această strategie de dezvoltare face parte dintr-un amplu proces de rebranding și optimizare a operațiunilor grupului în zona de media și are drept principal scop consolidarea tuturor produselor TV sub o formă comună, ușor de identificat.
În acest scop, Clever Media Network a ales proiectele propuse de o echipă de graficieni și specialiști în comunicare vizuală condusă de Dan Cîmpean, un om de televiziune cu o experiență de peste 20 de ani.
Aceștia au propus o identitate grafică unitară în care factorul de diferențiere este unul strict cromatic, alegând culori reprezentative pentru fiecare stație din portofoliul firmei.
Elementul comun este reprezentat sub forma unui triunghi echilateral cu vârful ascendent, un simbol care dorește să comunice principalul set de valori pe care cele cinci stații îl vor promova: verticalitatea, echidistanța și armonia.

Clever Media Network operează în prezent cinci stații de televiziune (LOOK SPORT, LOOK PLUS, LOOK MEDICA, AGRO TV, PROFIT.RO) și deține drepturile de difuzare pentru cele mai importante competiții fotbalistice de pe continent (UEFA Champions League și UEFA Europa League), dar și pentru Liga I, Liga II, Cupa României și partidele derby din puternicele campionate ale Turciei și Portugaliei.